Menu

Tale avstralska šola ukinila uporabo iPadov in se vrnila nazaj na učbenike

Lep dan 4. 11. 2019 ob 15:12

 

Dandanes je tehnologija postala eden ključnih vidikov življenja, mladi pa postajajo vse bolj odvisni od svojih visokotehnoloških naprav.

Zaradi tega so tudi številne šole vključile računalnike v njihov program.

 

 

 

 

Prav tako tudi številni starši zagovarjajo, da so te naprave ključne za razvoj in izobrazbo.

Vendar pa številni znanstveniki in zdravniki opozarjajo na njihovo pretirano uporabo in učinke digitalne dobe.

 

Zato je zasebna šola Reddam House, ki se nahaja v predmestju Sydneyja, uradno prepovedala uporabo iPadov in se vrnila v redne učbenike.

Šola trdi, da je bilo to storjeno zaradi povratnih informacij, ki so jih prejeli od učencev, ki imajo rajši zvezke kot zaslone.

 

 

Šola te naprave uporablja zadnjih pet let, vendar je ugotovila, da ne izboljšajo tehnoloških veščin učencev, temveč samo ovirajo njihovo učenje.

Po besedah ravnatelja Davea Pitcairna so študente motila sporočila in druga opozorila.

 

Trdili so, da so  se bolje učili med iskanjem po učbeniku, saj so lažje raziskovali in si beležili zapiske.

 

Kanadska raziskava, v kateri je sodelovalo 6000 učencev, ki vsak dan uporabljajo iPad za učenje, je izpostavila prednosti in slabosti te prakse.

 

 

 

Študija je pokazala, da so imeli študentje lažji dostop do informacij in bili bolj motivirani, po drugi strani pa so razvili slabe pisne spretnosti in se med poukom motili.

 

Globalno poročilo Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) razkriva, da izobraževalni sistemi, ki so veliko vlagali v računalnike, niso opazili izboljšanja bralnih, matematičnih in naravoslovnih spretnosti v testih programa za mednarodno ocenjevanje študentov. 

 

Ne smemo pozabiti na učinke modre svetlobe, ki jih oddajajo te naprave, kar lahko privede do trajnih poškodb oči, njihova uporaba pa je bila povezana z motnjami v duševnem zdravju in z zamudo pri razvoju jezika, debelosti, spanju in težavah s pozornostjo ter drugo.

 

Nekateri celo ugotavljajo, da lahko uporaba digitalnih naprav povzroči zasvojenost, depresijo, kronični stres in razdražljivost.

 

Če nameravamo te naprave uporabiti v celoti, bi morali biti učitelji bolje usposobljeni, saj potrebujemo več podatkov, ki kažejo, da so koristni za učence.

 

 

 

KOMENTARJI